نساجی مغلوب فولاد گستر شد

در دیداری از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال نساجی قائمشهر نتیجه را به میهمان تبریزی خود واگذار کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز جمعه در استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر برگزار شد ، نماینده فوتبال مازندران با نتیجه ‪۳‬ بر یک از مهمان خود تیم فوتبال فولادگستر تبریز شکست خورد.

در نیمه اول این مسابقه ، دو تیم با وجود حملات متعددی که روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند موفق به گلزنی نشدند .

در این نیمه نساجی که برای امیدوار ماندن به صعود احتیاج شدیدی به سه امتیاز این دیدار داشت سانتر از جناحین را در دستور کار خود قرار داد اما با دفاع منسجم بازیکنان تیم میهمان، راهی به دوازه حریف پیدا نکرد و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم ، بازیکنان نساجی حملات فراوانی را بر روی دروازه حریف تدارک دیدند اما در شرایطی که به دنبال باز کردن دروازه حریف تبریزی خود بودند با شوت از راه دور سیلاس فیتوسا مهاجم خارجی تیم فولاد گستر غافلگیر شدند و با یک گل از حریف عقب افتادند .

با دریافت این گل ، بر شدت حملات بازیکنان نساجی افزوده شد اما رها کردن پست‌های دفاعی باز هم موقعیت گلزنی را نصیب شاگردان فرهاد کاظمی مربی فولاد گستر کرد تا این بار این تیم توسط محسن دیر دروازه نساجی را باز کند .

حملات شاگردان رضا فروزانی مربی تیم میزبان بالاخره در دقیقه ‪۸۰‬بازی منجر به گل حسن رضوان شد اما اشتباه المیر تولیادروازه بان بوسنیایی نساجی فرصت دیگری را نصیب امید نظامی پور کرد تا این بازیکن با گلزنی خود اندک امیدهای نساجی برای کسب امتیاز در این دیدار و ماندن در کورس صعود به لیگ برتر را بر باد رفته ببیند .

تیم فوتبال نساجی قائم شهر با قبول این شکست در امتیاز ‪ ۳۳‬باقی ماند و امیدهای خود به صعود به لیگ برتر را از دست داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد