شن‌سا با پورحیدری در مسیر موفقیت قرار گرفته است(!!)

گول بردهای اخیر را نمی خوریم

سرمربی داماش گیلان گفت: به هیچ عنوان گول کسب بردهای اخیر داماش را نخواهیم خورد و با تمام توان درصدد تداوم این روند در چهار بازی باقیمانده هستیم.

فیروز کریمی پیش از دیدار تیمش برابر شن‌سا اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)با اعلام این مطلب افزود: بازیکنان با تمرینات شاداب روزهای اخیر و کسب بردهای روحیه بخش اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند و بدون شک روز جمعه مقابل شن سا اراک برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

سرمربی داماش گیلان تصریح کرد: شن سا تیم با انگیزه و جنگنده ای است که در بازی رفت هم به خوبی مقابل داماش ظاهر شد، علاوه بر این مرد با تجربه ای نظیر منصور پورحیدری را در کنار خود دارند که با تفکراتش بازیکنان شن سا را در مسیر موفقیت قرار می دهد؛ به هر ترتیب برای باقی ماندن در جمع تیم‌های صدر جدول چاره‌ای جز برتری مقابل حریف نخواهیم داشت.

فیروز کریمی خاطرنشان کرد: به هر جهت چهار بازی تا پایان فصل باقی است که تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر را تا روز آخر تعیین خواهد کرد، اطمینان دارم با تداوم این روند می‌توانیم داماش را بار دیگر به لیگ برتر برگردانیم که برای رسیدن به این هدف هر چهار بازی را با هدف برد به میدان می‌رویم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد